Indkøbskurv (0)

Du har ingen varer i indkøbskurven.
For at lave en ordre, skal du vælge
  • E-shop
  • Info
  • Konto

Hjælp og information

Min bestilling

Hvordan kan jeg tjekke status på min bestilling?

Du kan spore status på din bestilling direkte i vores bestillningstracker, ved at bruge dit ordrenummer og e-mailadresse.
Vi vil bekræfte afsendelsen af ​​din bestilling med en automatisk e-mail, herunder dit pakke sporingsnummer. Du kan spore din pakkes status direkte på kurerfirmaets hjemmeside.

Kan jeg foretage ændringer i en ordre der allerede er behandlet?

Vi er ikke i stand til at foretage ændringer i modeltypen, farveversionen eller størrelsen på det produkt du har valgt, i en allerede behandlet ordre. Vi kan heller ikke ændre den type glas eller leveringsmetode, du har valgt under bestillingsprocessen. Hvis ordren endnu ikke er registreret hos kurerfirmaet, kan vi annullere og refundere din nuværende ordre. Derefter kan du afgive en ny ordre direkte via vores hjemmeside og vælge det produkt, du ønsker.

Hvis du gerne vil ændre parametrene for dine dioptrier, bedes du kontakte vores kundeservice så hurtigt som muligt. Hvis fremstillingsprocessen for glassene endnu ikke er påbegyndt, vil vi kunne foretage de ændringer af dioptrierne, som du har anmodet om.

Hvilke betalingsmetoder er tilgængelige?

Aktuelt har vi følgende betalingsmetoder tilgængelige:

- Kreditkort / Debitkort
- Google Pay
- Apple Pay

Alle betalinger behandles gennem betalingsporte, der bruger de nyeste sikkerhedsteknologier, hvilket forhindrer enhver mulighed for svindel.

Jeg har ikke modtaget ordrebekræftelsen. Er alt i orden?

Hvis du ikke kan finde ordrebekræftelsen i din indbakke, skal du gøre følgende:

• Kontroller Promoveringer, Spam eller andre typer mapper, du bruger i din indbakke.
• Kontroller, at din ordre er blevet sendt succesfuldt, og at betalingen er blevet behandlet.

Hvis du stadig ikke kan finde ordrebekræftelses-e-mailen, kan det være, at du har lavet en fejl i indtastningen af din e-mail-adresse, eller din betaling er mislykkedes af en eller anden grund. I så fald skal du kontakte vores kundeservice, beskrive dit problem mere detaljeret, og vi vil løse det så hurtigt som muligt.

Vi anbefaler også at oprette en konto, hvor du kan se en detaljeret historik og status for dine nuværende og tidligere ordrer.

Vil jeg modtage en faktura med min ordre?

Vi udsteder automatisk en faktura for hver ordre.

I tilfælde af forudbetalte ordrer vil du modtage den som vedhæftning i e-mailen med leveringsbekræftelse.

Hvis du har valgt betaling ved levering, vil fakturaen blive udstedt, når din ordre er leveret, og betalingen er behandlet. Derefter, inden for 24 timer efter at ordren er leveret, vil fakturaen blive sendt til dig i en automatisk e-mail.

Vi udsteder alle fakturaer kun i elektronisk form, de er ikke inkluderet i pakken i papirform.

Kan jeg modtage en virksomhedsfaktura med min ordre?

Desværre udsteder vi ikke fakturaer med virksomhedsdata.

Kan jeg annullere min ordre?

Vi kan kun annullere din ordre, hvis den endnu ikke er registreret hos kurerfirmaet. I så fald skal du kontakte vores kundeservice og have dit ordrenummer klar. Vi vil behandle din anmodning så hurtigt som muligt, og vi vil bekræfte annulleringen til dig via e-mail.
Hvis din ordre allerede er betalt, vil vi også behandle refusionen. Refusionsprocessen kan tage op til 3 hverdage. Procesvarigheden afhænger også af din valgte betalingstype samt din specifikke bank.
Hvis du ønsker at annullere en ordre, der indeholder dioptriske glas fremstillet i henhold til dine individuelle behov, kan vi kun behandle annulleringsanmodningen med fuld refusion, hvis glassenes fremstillingsproces endnu ikke er begyndt. Når glassenes fremstillingsproces er begyndt, er ordreannullering også mulig, men i dette tilfælde vil vi kun kunne behandle refusionen for stellet.
I en sådan situation skal du kontakte vores kundeservice, som vil kontrollere den aktuelle ordrestatus og informere dig mere detaljeret om de næste trin.

Leveringstider og forsendelse

Hvad er leveringstiderne?

De estimerede leveringstider kan altid findes på produktsiden for hver tilgængelig model. Hvis modellen er på lager, er leveringstiden 5 dage.

I vores sortiment kan du også finde modeller, der er tilgængelige per ordre. Ved denne type produkter kan leveringstiderne variere. Dog kan de altid findes på produktsiden.

Ordrer, der også indeholder skræddersyede dioptriskeglas, har en længere leveringstid på grund afglassenes produktionsproces. Den samlede leveringstid for ordren afhænger af den specifikke konfiguration af dioptriske linser. Leveringstiden beregnes automatisk under bestillingsprocessen af systemet og er synlig direkte i glassenes konfigurator, samt i indkøbskurven før ordren afsluttes.

Hvilke leveringsmetoder er tilgængelige, og hvad er gebyret?

For øjeblikket har vi følgende leveringsmetoder til rådighed:

GLS - 39 kronor

Ved ordrer over 849 kronor er enhver valgt forsendelsesmetode gratis.

Tilbyder I gratis forsendelse?

Ja, vi leverer enhver ordre over 849 kronor gratis.

Sender I til udlandet?

Kan jeg omdirigere min pakke?

Vi kan kun ændre leveringsadressen på din ordre , hvis din pakke endnu ikke er registreret hos kurerfirmaet. Ændring af den forsendelsesmetode, du har valgt i din ordre, er desværre ikke mulig. Hvis din ordre allerede er registreret hos kurerfirmaet, kan du ændre leveringsadressen ved direkte at kontakte kundeservice hos leveringsudbyderen. Den nøjagtige procedure afhænger dog af det valgte leveringsselskab.

Jeg var ikke i stand til at hente pakken, kan du sende den igen?

Genforsendelse af en ikke-afhentet ordre er kun mulig i tilfælde af ordrer, der indeholder dioptriske linser fremstillet efter individuelle behov. I denne situation, kontakt venligst vores kundeservice, som vil håndtere genforsendelsesproceduren for din pakke. For alle andre bestilte produkter (solbriller, dioptrisk stel, skibriller) er genforsendelse ikke mulig. Når leveringen af din ordre ikke har været succesfuld, sendes pakken automatisk tilbage til vores lager, og din ordre annulleres. Vi bekræfter annulleringen via en automatisk e-mail. Hvis din ordre allerede er betalt, vil vi behandle refusionen sammen med annulleringen. Refusionsprocessen kan tage op til 3 arbejdsdage fra ordreannulleringen.

Kampagner og rabatter

Kan jeg anvende to kampagnekoder på samme tid?

Nej, du kan kun anvende en kode ad gangen.

Hvis jeg har afgivet en ordre under en kampagne med to varer og beslutter at returnere en af dem, hvordan vil det så påvirke min refusion?

Det afhænger af betingelserne for den specifikke kampagne, du har anvendt. Vores kampagnekoder har specifikke vilkår og betingelser, som du skal opfylde for at kunne anvende dem på din ordre. Hvis du placerer en ordre ved hjælp af en af vores kampagnekoder og derefter beslutter at returnere en vare, der gør, at din ordre ikke længere opfylder betingelserne for kampagnekoden, kan det beløb, du får refunderet, blive justeret.

Kampagnen tilbyder 15% rabat på enhver ordre over 100€
Din ordres samlede beløb er 110€
Den returnerede vare er værd 20€
Netto ordreværdi efter annullering er 90€
Da returneringen bringer det samlede forbrug under minimumsforbruget på 100€, vil refusionen blive justeret til at afspejle dette, og rabatten på 15% fjernet. Det betyder, at du skal betale fuld pris for det produkt, du har besluttet at beholde. Vi vil refundere dig det resterende beløb, som er den fulde ordrepris, minus den fulde pris på det produktet , som du har besluttet at beholde.

Hvad hvis jeg kun modtager nogle af de varer, jeg bestilte, fordi jeg blev informeret om, at varen(e) ikke kan leveres fra sælgerens side, og det gør, at min ordre ikke længere opfylder betingelserne for den kampagne, jeg anvendte?

Hvis du har modtaget en e-mail, der siger, at en eller flere af dine varer er udsolgt, kan dette påvirke den refusion, du får tilbage, hvis du brugte en promokode. Vi troede, at varen var på lager, da du afgav ordren. Men da vi begyndte at pakke din ordre, indså vi, at varen ikke længere var tilgængelig.

Hvis promokodevilkårene stadig er opfyldt efter din returnering, behøver du ikke bekymre dig om noget. Ellers skal du have dem i tankerne, når du returnerer noget.

Hvis jeg har købt briller under en tidsbegrænset kampagne, og jeg gerne vil bytte dem til et nyt/andet produkt og samtidig beholde rabatten, er det så muligt?

Nej, rabatterne er kun tilgængelige i perioden, hvor kampagnen er aktiv. Efter kampagnen er afsluttet, kan vi ikke tilbyde dig den samme rabat igen på en ny ordre.

Jeg ønskede at købe et produkt, men ventede på et bedre tilbud, og siden da er prisen på produktet ændret. Kan jeg anmode om den tidligere pris?

Priserne på de produkter, vi sælger, ændrer sig ofte i overensstemmelse med dynamisk prissætningspolitik, hvilket hjælper os med at tilbyde de bedste priser til vores kunder. Politikken bygger på forskellige parametre og sammenligning med markedspriser, og undertiden oplever vi også tekniske problemer, der kan forårsage væsentlige ændringer i priserne. Vi prøver altid at give vores kunder det bedste tilbud, så tøv ikke med at kontakte vores support for hjælp.

Jeg glemte at anvende rabatkoden, da jeg afgav ordren. Kan jeg tilføje den bagefter?

Hvis kampagnen med rabatkoden, du ønskede at anvende, allerede er afsluttet, er det ikke muligt at anvende koden efterfølgende.

Hvis kampagnen stadig er igangværende, og du gerne vil anvende rabatten på en igangværende ordre, bedes du kontakte vores kundeservice, som vil assistere dig.

Min rabatkode virker ikke. Hvad skal jeg gøre?

Først og fremmest skal du sørge for, at alle produkter i din kurv opfylder alle betingelserne for den kupon, du forsøger at anvende.

Hvis kampagnen med rabatkoden, du ønskede at anvende, allerede er afsluttet, er det ikke længere muligt at bruge koden.

Hvis kampagnen stadig er i gang og aktivt annonceres på vores hjemmeside eller andre markedsføringskanaler, og koden ikke fungerer, skal du kontakte vores kundesupportteam for at informere dem om problemet.

Glas og kvitteringer

Kan jeg bestille briller med glas, der er fremstillet individuelt i henhold til min recept?

Ja, som en certificeret optikerbutik kan vi tilbyde dig køb af komplette briller med glas, der er fremstillet individuelt i henhold til dine dioptriske værdier. Hele bestillingsprocessen er virkelig nem: vælg et stel og indtast dine dioptriske værdier fra din recept i vores dioptrikonfigurator. Er du ikke sikker på, hvordan du udfylder disse værdier korrekt? Intet problem. Du kan bare vedhæfte et foto af din recept til din bestilling, og vores optikere vil tage sig af resten.
Du kan også opgradere dine glas ved at tilføje beskyttelse mod blåt lys, tonede glas eller fotokromatisk belægning.

Ja, for at bestille briller med styrke kræves en gyldig recept fra en læge.

Nej, det er ikke nødvendigt at have en recept fra en læge for at bestille briller. Du kan også bestille dem baseret på en øjemåling foretaget af en optometrist i en optikerbutik eller ud fra værdierne på dine nuværende briller.
Hvis du ikke har været til en øjenundersøgelse i løbet af det sidste år, anbefaler vi, at du besøger din optiker eller optometrist inden du køber nye briller.

Hvilke typer af brilleglas tilbyder I, og hvor kan jeg finde flere detaljerede oplysninger?

Hele vores sortiment af brilleglas, samt mere detaljerede oplysninger, kan findes her.

Jeg er ikke sikker på, hvordan jeg udfylder linseparametrene fra mit recept.

Vi gør vores bedste for at gøre processen med at købe briller online så nem og komfortabel som muligt. Vores linsekonfigurator er designet til at hjælpe dig gennem hele bestillingsprocessen ved at tilbyde vejledning og alle nødvendige oplysninger. Dette gør det muligt for dig at vælge den rigtige type glas og indtaste alle nødvendige diopter-værdier præcist.

Yderligere detaljerede oplysninger om, hvordan du læser en brille recept, kan du finde her.

Hvis du stadig er i tvivl om, hvordan du udfylder værdierne korrekt, behøver du ikke at bekymre dig. Du kan simpelthen uploade et billede af din recept til din ordre, og vores optikerteam vil sørge for, at glassene bliver fremstillet præcist efter dine behov.

Jeg har brug for nye glas til mit stel. Kan jeg købe dioptriske glas uden stel?

Desværre tilbyder vi ikke denne service. Brilleglas kan kun købes sammen med et stel; de er ikke tilgængelige som et enkeltstående produkt.

Jeg har høje diopterværdier og kan ikke finde mine værdier i linsenkonfiguratoren.

I vores sortiment har vi dioptriske glas med værdier af sfæriske dioptre op til -10/6 og cylindre op til -+3. Desværre er højere værdier ikke tilgængelige.

Retur og refusioner

Hvordan kan jeg returnere min ordre?

Enhver ordre kan inden for 30 dage fra levering returneres uden at angive en grund.

Er det muligt at returnere enhver type produkt, også briller med recept?

Ja, du kan returnere alle de produkter, du har købt hos os.

Hvis du først har købt et par dioptriske briller med eyerim vision-linser (med eventuelle forbedringer) hos os, kan du returnere dem inden for 30 dage efter levering, og vi vil give dig fuld refusion. Denne returpolitik gælder kun for ét par briller fra din ordre (hvis du køber mere end ét par, refunderes det fulde beløb for den billigste model) foretaget online (dvs. ikke i vores fysiske butik).

I tilfælde af at du vælger at returnere et par dioptriske briller med Essilor premium-glas, der er fremstillet efter din individuelle recept, kan vi kun refundere beløbet for det dioptriske stel. I denne situation kan vi dog sende dig de dioptriske glas tilbage, når du har returneret brillerne. Vi sender de returnerede briller til vores optikere, så glassene kan blive fjernet professionelt fra stellet og sendt tilbage til dig på din adresse. Hvis du er interesseret i denne mulighed, kan du krydse den af direkte, når du udfylder online-returformularen

*Ikke-dioptriske linser betragtes ikke som en skræddersyet vare. Hvis du returnerer briller med 0 dioptriske linser, vil hele beløbet blive refunderet.

Skal jeg betale for returpakken?

Kunden betaler forsendelsesgebyret for returpakken. I specifikke tilfælde, såsom en beskadiget vare eller en forkert afsendt vare, vil vi selvfølgelig refundere det beløb, du har betalt for forsendelsen.

Kan jeg ombytte et produkt i stedet for at modtage en refusion?

Denne mulighed er ikke tilgængelig. Alle returnerede ordrer refunderes automatisk. Hvis du er interesseret i en anden model, størrelse eller farveversion, kan du købe den ved at placere en ny ordre direkte på hjemmesiden.

Hvordan kan jeg tjekke, om I allerede har modtaget min returpakke?

Du kan kontrollere status for din returnerede pakke direkte på Packeta's hjemmeside ved hjælp af pakke nummeret.

Hvor lang tid tager returproceduren?

Hele processen kan tage op til 10 arbejdsdage fra afsendelsen af returpakken. Vi vil bekræfte behandlingen af returneringen samt tilbagebetalingen til dig via en automatisk e-mail.

Hvordan får jeg mine penge tilbage?

Ved forudbetalte ordrer vil tilbagebetalingen automatisk blive sendt til den konto, der blev brugt ved betalingen af ordren.
Hvis du har valgt betaling ved levering, vil du under din online registrering af returneringen have mulighed for at udfylde kontonummeret, hvortil tilbagebetalingen vil blive behandlet.

Garanti

Hvordan kan jeg anvende min 2-års garanti?

Garantiperioden for hvert købt produkt er 2 år. Husk, at garantien dækker uden undtagelse alle fabrikationsdefekter. Den dækker dog ikke skader på stel eller glas forårsaget af almindeligt dagligt slid eller nogen form for mekanisk skade. Hvis du ønsker at anvende din garanti, bedes du registrere din reklamation her.

Efter registreringen modtager du en e-mail med en REKLAMATIONSFORMULAR med yderligere instruktioner om, hvordan du sender pakken til vores adresse. Udskriv venligst formularen, følg instruktionerne og send pakken til vores adresse, der er angivet i formularen.

Så snart vi modtager produktet, sender vi det til producenten til gennemgang af reklamationen. Tag venligst højde for, at denne proces kan tage op til 30 dage.

Hvorfor lykkes det ikke at udfylde reklamationen?

Hvis du har problemer med at udfylde onlinereklamationen, kan du tjekke, om:

- du har udfyldt ordrenummeret og e-mailadressen nøjagtigt, som du afgav i den oprindelige ordre (ingen mellemrum, store eller små bogstaver, prikker osv.)
- ordren ikke blev leveret for mere end 2 år siden, og garantien gælder ikke længere.

Hvis du har tjekket alle disse punkter, og du stadig har problemer, bedes du kontakte os på contact@eyerim.com

Hvor kan jeg finde garantiformularen?

Garantiformularen vil blive vedhæftet den e-mail, du modtager efter registrering af dit garantikrav på vores hjemmeside.

Til hvilken adresse sender jeg det skadede produkt?

Du kan finde adressen på garantiformularen vedhæftet den e-mail, du har modtaget efter registrering af dit garantikrav.

Vi beder dig venligst omhyggeligt pakke glassene og sende dem til denne adresse:

eyerim s.r.o
Michalská 389/20
811 03 Bratislava
Slovakia


Du kan sende pakken via et leveringsfirma/service efter eget valg. Gem venligst afsendelsesbekræftelsen eller pakkens sporingsnummer i tilfælde af komplikationer.
Når vi har modtaget og behandlet pakken, kontakter vi dig via e-mail.

Hvornår kan jeg forvente oplysninger, hvis min garanti blev acceptet?

Så snart vores garantiafdeling modtager og undersøger din pakke, vil du modtage en e-mail om status på din garanti. Det tager op til 10 hverdage, før pakken ankommer.
Bemærk venligst: Når vi har modtaget din pakke, kan garantiprocessen vare op til 30 dage.

Anmeldelser

Hvordan kan jeg tilføje en anmeldelse?

Et par uger efter dit succesfulde køb sender vi dig en e-mail med linket til en produktanmeldelsesformular, der beder om en anmeldelse af det produkt, du købte.

Proceduren for at tilføje en anmeldelse er enkel:

1) Bedøm først produktet fra 1 til 5 stjerner, hvor 5 er den bedste bedømmelse.
2) Skriv en titel, der opsummerer din oplevelse med produktet. Gør det klart og præcist, så andre kunder nemt kan forstå, hvad din anmeldelse handler om.
3) I kommentaren beskriv produktet, opsummer hvad du syntes/ ikke syntes om, og del din generelle tilfredshed/utilfredshed med brillerne.
4) Giv eventuelle tips eller råd, du måtte have til andre kunder, der overvejer at købe de samme briller.
5) Afslut din anmeldelse ved at opsummere dine meninger om produktet og også, om du ville anbefale det til andre.
6) Husk at være ærlig og objektiv, når du anmelder, og undgå at offentligøre uautoriseret indhold, der ville resultere i, at anmeldelsen bliver afvist.
7) Læs endelig anmeldelsen, inden du sender den, så den er tydelig og præcis.

Hvordan sikrer du, at din anmeldelse bliver godkendt?

1) Bedøm produktet med stjerner (fra 1 til 5) og udfyld en kommentar.
2) Skriv sandfærdigt, ærligt, og vær ikke bange for at nævne negativerne.
3) Bedøm kun det produkt, du har direkte erfaring med.
4) Kopier ikke anmeldelser fra andre websider.
5) Skriv anmeldelsen på det samme sprog som websiden, hvor du har handlet.
6) Kom pakken med produktet for sent, blev emballagen beskadiget eller gav vi dig en misvisende vejledning? Skriv det helst ikke i anmeldelsen, det er bedre at underrette os ved at bruge reklamationsformularen eller kontakte vores kundeservice på contact@eyerim.com

Hvad bør du absolut undgå, når du skriver en anmeldelse?

1) Vulgært sprog, rasistiske kommentarer, opfordringer til vold, personlige angreb osv.
2)Falske anmeldelser med hensigt til at vildlede vores kunder.
3) At offentligøre personlige data (dine eller en tredjeparts) og generelt at overtræde beskyttelse af privatlivet
4) At stille diverse spørgsmål: Vores kundeservice er til rådighed for disse formål.
5) At nævne problemer, der ikke er direkte relateret til produktet, dvs. klager over transport, beskadiget emballage osv.
6) At promovere andre urelaterede produkter og/eller tjenester.

Returprocedure

Hvordan returnerer jeg et produkt?

Hvis du ønsker at returnere produktet, bedes du pakke varen omhyggeligt ind, ideelt set i dens originale emballage og med alt det tilbehør, du har modtaget, og send det tilbage til os til følgende adresse:

eyerim s.r.o.

Michalska 389/20

811 03 Bratislava

Slovakiet

Når pakken er leveret til os, behandler vores team den og tjekker brillerne. Du modtager en bekræftelse på tilbagebetaling efterfølgende. Bemærk venligst, at denne proces kan tage op til 14 dage.

KUNDESERVICE

Vores kundeservice er her for dig hver dag.
Vi læser alle meddelelser og svarer altid inden for 24 timer

kontakt@eyerim.dk

returadresse

eyerim s.r.o

Diaľničná cesta 5, Hala D, gate 26

903 01 Senec

Slovakia

Virksomhedens juridiske adresse:

eyerim s.r.o
Brezová 2055/22, Spišská Nová Ves, 052 01, Slovensko

COMPANY ID: 47 970006
VAT EU: DK12867360

Selskab registreret i Handelsregisteret vedtages af District Court Košice, sektion Sro, indsættes 36601 / V.
Vælg
Luk
Vælg