Hjælp

Ofte stillede spørgsmål
LEVERING OG RETURNERING
Kontakt
Ordreproblemer
Betaling, kampagner og rabatter
Produkter, mærker og lager
Returneringer & tilbagebetalinger
Levering og forsendelse
Teknisk
eyerim collection
Sådan returneres en vare
Spørgsmål

anslået leveringstid for din ordre er altid i din ordrebekræftelses-email, og den vises på arbejdsdage (weekender, eksklusive helligdage).
Vil du gerne holde øje med din ordre? Se ORDRE SPORING

Hvis du ikke kan finde din ordrebekræftelse i din indbakke, skal du følge nedenstående trin:

• Sørg for at kontrollere postkassen Spam eller Kampagner i din indbakke
• Kontroller, om du har færdiggjort din ordre korrekt (succesfuld betaling)

Hvis du stadig ikke kan finde din ordrebekræftelse, er der chance for, at du har stavet din email adresse forkert, eller at din betaling ikke blev behandlet korrekt. Kontakt venligst vores kundeserviceteam, og giv så mange detaljer som muligt om problemet, og vi vil prøve at finde en løsning

Vi kan ikke foretage nogen ændringer, når du først har placeret din ordre. Dette inkluderer ændring af varens farve / størrelse, leveringsmetode eller betalingsmetode.

Du kan dog muligvis annullere din ordre og placere en ny i stedet, hvis den anden ikke er sendt til dig endnu.

Hvis du vil annullere din ordre, bedes du kontakte vores kundeserviceteam med dit ordrenummer og fortælle grunden til din annullering. Vi behandler din afbestillingsforespørgsel så hurtigt som muligt og sender dig en bekræftelse på din refusion

Hvis din ordre endnu ikke er afsendt, bedes du kontakte vores kundeserviceteam med dit ordrenummer og fortælle årsagen til din annullering.

Vi behandler din afbestillingsforespørgsel så hurtigt som muligt og sender dig en bekræftelse på din refusion (medmindre din valgte betalingsmetode er kontant ved levering). Hvis du annullerer din ordre, kan det tage op til 5 arbejdsdage for din bank eller kortudsteder at gøre dine midler tilgængelige for dig igen

Med nogle leveringsservices kan det tage 1 - 4 dage til at spore oplysninger, der skal aktiveres.

Hvis dine sporingsoplysninger ikke er blevet opdateret inden for denne periode, eller hvis din pakke sidder fast, skal du kontakte vores kundeserviceteam, så vi kan hjælpe dig

Vi kan ikke annullere din ordre, når den er sendt til dig.

Hvis du vil annullere din levering, anbefaler vi dig at kontakte det fragtfirma, som vil levere din pakke til dig i dit land og bede dem omdirigere din pakke tilbage til afsenderen. Hvis de ikke behandler din anmodning i mellemtiden, kan du nægte pakken ved ankomsten, og den bliver automatisk returneret til os.

Når vi modtager din nægtede pakke, kontakter vi dig og behandler din refusion, hvis du har betalt på forhånd

Vi beklager meget, hvis det nogensinde sker for dig. Vi gør vores bedste for at forhindre en sådan situation, og vi vil straks afhjælpe problemer med fejlbehæftede varer.

Så snart du opdager en fejl, bedes du kontakte vores kundeserviceteam med:
• dit ordrenummer
• den fejlbehæftede vares navn
• en beskrivelse af fejlen, helst med billeder

Når vi modtager dit beskadigede eller fejlbehæftede produkt, refunderer vi omkostningerne ved din forsendelsesudgift og sender dig et erstatningsprodukt så hurtigt som muligt

Vi udsteder faktura med hver ordre.

Din faktura er altid vedhæftet i din bekræftelses email, når din ordre afsendes.


Denne måde at handle på er i øjeblikket ikke optimeret på vores hjemmeside, og du kan ikke vælge indstillingen "shop as company" ved check out.

For at handle som virksomhed, følg nedenstående trin:
• Placer din ordre som normal kunde
• Når du har modtaget din ordrebekræftelsesemail, skal du kontakte vores kundeserviceteam og bede dem om at ændre dine faktureringsoplysninger
• Glem ikke at inkludere din fulde firmaadresse og momsnummer i e-mailen, så vi straks kan opdatere dine faktureringsoplysninger
• Din faktura vil blive leveret til dig via e-mail eller i din pakke, når din ordre er leveret

Hvis du har problemer med din faktura, som du har modtaget fra os, bedes du kontakte vores kundeserviceteam, som kan finde en løsning til dig

Din faktura mangles i pakken? Du skal ikke bekymre dig - du kan finde en version af din faktura i din afsendelsesbekræftelses-email.

Når du afbestiller ordren, får du pengene igen. Når din tilbagebetaling er påbegyndt, tager det 2-5 hverdage før du kan se pengene på din bankkonto. Dette kan imidlertid variere afhængigt af dit kreditkort, kontotype og bankens politik

du kan bruge en af de betalingstyper, der er angivet nedenfor, til at betale for din bestilling:
• Kreditkort/Debitkort
Online betalinger med eyerim er lynhurtige, og vi tager din sikkerhed meget alvorligt, derfor er dine oplysninger sikre hos os. Alle transaktioner behandles via en krypteret betalings gateway, og vi bruger branchens førende sikkerheds- og svindelforebyggelsessystemer

Du skal indtaste koden nøjagtigt som den blev givet / annonceret til dig, uden mellemrum. Skriv eller kopier og indsæt koden i boksen 'Rabatkode' i din kurv 'som nedenfor:
s

Når du har indtastet koden, skal du klikke på 'Anvend Rabatkode og det vil føje koden til din ordre. Når koden er blevet anvendt til din ordre, vil du se rabattens værdi, og det samlede beløb for din ordre ændres for at afspejle koden.
sådan

Du skal indtaste rabatkoden, når du tjekker ud, da den ikke kan anvendes senere.

Hvis du opdager, at din rabatkode ikke virker, så tjek venligst nedenstående:
• Du kan kun bruge én rabatkode pr. ordre.
• Da vores rabatkoder varierer, gør vilkårene også, så sørg for at kontrollere, hvornår du modtager koder. Koder er tit kun gyldige for visse varer, og de fleste koder har en udløbsdato. Du skal kunne finde vilkårene på det samme sted, hvor du fandt koden, uanset om det er via en e-mail eller på vores hjemmeside.

Hvis din rabatkode stadig ikke virker efter at have kontrolleret alt ovenfor, bedes du kontakte vores kundeserviceteam. Giv så mange detaljer som du kan om problemet, herunder skærmbillede af enhver fejlmeddelelse, du får, og hvad du har gjort indtil videre

Hvis du bruger en rabatkode og derefter annullerer eller returnerer din ordre af en eller anden grund, kan du anvende den samme rabatkode på din næste ordre, hvis:
• Denne kuponkode er ikke udløbet endnu
• Denne kupon er gyldig for det emne, du vælger

Du kan ikke genbruge rabatkoder, der kun gælder for 1. bestilling, eller rabatkoder, hvis brugsbetingelser ikke passer til dit produktvalg

Har du tilmeldt dig vores nyhedsbrev? Du vil straks modtage din velkomstkuponkode.

Hvis du ikke har modtaget din velkomstrabat, så tjek venligst nedenstående:
• Kontroller dit 'Spam' -postkasse i din indbakke - måske er vores e-mail landet i spam.
• Sørg for, at du ikke har stavet din email adresse forkert, da du tilmeldte dig. Den nemmeste måde at kontrollere er at tilmelde dig igen og vente på, om din velkomstrabat ankommer.

Hvis du stadig ikke kan finde din velkomstrabatkode, når du har kontrolleret alt ovenfor, bedes du kontakte vores kundeserviceteam, der giver så meget detaljer som muligt om problemet

Denne betalingsmetode er desværre ikke tilgængelig på vores hjemmeside

Brug en rabatkode på din ordre? Du kan kun bruge én pr. ordre.

For mere information om, hvordan du bruger en rabatkode på vores hjemmeside, klik her

Du skal indtaste rabatkoden i din kurv under kassen, da den ikke kan anvendes senere.

Hvis du stadig ønsker at anvende koden på din ordre, skal du annullere din ordre og placere en ny på hjemmesiden. For mere information om bestilling af afbestilling, klik her

Oh yeah! Vi ved, at vores kunder elsker gode tilbud og specialtilbud.

Vi vil foreslå, at du tjekker hjemmesiden ofte, vi har tit rigtig gode langsigtede kampagner på bestemte mærker, styrkeglas eller særlige kollektioner.

Hvis det er en rabatkode, du er efter - sender vi rabatkoder til vores kunder i vores nyhedsbreve. Nogle gange vil du få vist en kode på vores Facebook eller banner på vores hjemmeside også. Og til giveaways, se vores Instagram - hold øje med øjnene!

På grund af vores generelle politik sælger vi kun direkte til private - derfor accepterer vi ikke momsfrit køb

Som en onlinevirksomhed ændres priserne som følge af vores markedsaktivitet, lager og efterspørgsel fra kunder. I dette tilfælde vil vi ikke kunne refundere forskellen

Vi forsøger at give dig så mange nyttige oplysninger som muligt om alle produkter, herunder:
• Produktegenskaber
• En detaljeret beskrivelse
• Forskellige produktbilleder
• Hvordan størrelsen fungerer

Der er en sektion på hver produktside lige under billederne, hvor du kan finde detaljer om materialet, farve og størrelsesinformation, f.eks. de nøjagtige dimensioner på stellene.

Der er også vores hurtige størrelseguide på hver produktside, som kan hjælpe dig med at finde ud af, hvilken størrelse, der passer perfekt til dit ansigt

Ved du præcis, hvad du leder efter? Hvis det er tilfældet, skriv det ind i søgefeltet øverst på siden og klik på forstørrelsesglasset. Vores smarte søgefelt hjælper dig med at finde det så nemt!

Du kan også søge efter produktkategori ved hjælp af fanerne øverst på denne side og kun se solbriller, briller med styrke eller sportskollektion. Bare gå hen over dem, og du kan vælge den type varer, du vil se på baseret på køn, mærke, stelform, sportstype eller lagertilgængelighed.

Vi har også en komplet liste over de mærker, vi tilbyder, som du kan gennemse for at se, om vi har din favorit. Chancerne er gode, da vi har over 80 mærker og tusindvis af solbriller, stel og skibriller til rådighed!

Fandt du hvad du søgte? Tilføj det til din indkøbskurv, og når du er færdig med at handle, følg instruktionerne på skærmen for at afslutte din ordre

Online shopping for briller vil ændre dit liv med vores virtuelle spejl. Du skal blot vælge dit foretrukne par solbriller eller briller, klikke på den Magic mirror i højre nederste hjørne af billedet, tænde dit webcam eller bare uploade et billede af dig.

Desværre er ikke alle produkter tilgængelige for virtuel prøveversion i øjeblikket. For at se udvalget af alle tilgængelige produkter til virtuelt spej, klik her.

Alt drejer sig om at handle på eyerim, så du finder os ikke i dit lokale indkøbscenter.

Vi fokuserer vores indsats på at tilbyde "alt under ét tag" - fra favoritter som Ray-Ban til uafhængige mærker, fra funktionelle sportsstel til udsøgte designerstykker. Vi bringer dig hundredvis af nye varer og de seneste briller hver uge sammen med nyheder og tips via vores blog.

Du behøver ikke bekymre dig om åbnings- og lukketid eller bestille en tid hos os - bare tjek vores hjemmeside fra dit hjem og handl

Vi tilbyder gratis fragt til alle EU-lande. Takket være vores 30-dages returpolitik, handler du uden risiko. Alle vores produkter er 100% autentiske og leveres med 2 års garanti.

Vores tilbud opdateres løbende ud fra tilgængeligheden og lagerniveauet hos vores leverandører og tro os, ingen varer går vores øjne forbi. Dette betyder dog også, at mange ting forsvinder fra vores hjemmeside, især i højsæsonen, og erstattes af andre. Heldigvis arbejder vi direkte med markedsledere inden for briller, og vi bringer dig hundredvis af nye varer, bestsellers og de seneste briller hver uge, så bliv hængende, hvis du stadig ikke har det perfekte par

Vi har i øjeblikket ikke mulighed for at fortælle dig, hvornår en midlertidigt utilgængelig vare er igen på lager. Efterhånden som udvalget kommer og går, planlægges mange ting at blive produceret på et tidspunkt, og nye udvalg erstatter dem.

Kunne du tænke dig noget lignende? Alt du skal gøre er at vælge en af de kategorier, du er interesseret i. For eksempel søg efter alle solbriller og brug derefter vores forskellige filtre på venstre side af vores katalogside. Baseret på objektivfarve, stelform, materiale eller nogle specielle funktioner, kan du finde det, du leder efter

Ja uden nogen tvivl.

Alle produkter solgt på eyerim er 100% originale. Hver model leveres i sin originale emballage sammen med alt tilbehør. Hvis det fremgår af producenten, vil ægthedscertifikatet også være indeholdt i pakken.

eyerim er en officiel forhandler af Ray-Ban og alle andre mærker opført på vores hjemmeside. Vi arbejder direkte med markedsledere i brilleindustrien som Luxottica eller Safilo, har produceret mærker som Ray-Ban, Oakley, Prada, Tommy Hilfiger, Michael Kors og mange flere i årtier i Italien. Find ud af mere.

Desuden har vores team taget hånd om folks øjne over hele Europa i mere end 4 år nu og tilbyder designersolbriller og receptstel fra mere end 80 verdenskendte mærker, og det tror vi ikke ville være muligt, hvis vi byder på du falske produkter, ikke sandt? Hos eyerim arbejder vi hårdt for at levere 100% tilfredshed og vi lover intet mindre end kvalitet, høj standard og fremragende service til alle vores kunder

Hver vare, du køber på eyerim, leveres i den originale emballage sammen med alt tilbehør, som producenten leverer.

Størstedelen af mærker og kollektionerne omfatter hardcase eller softcase og renseklud i deres originale emballage. Imidlertid kan visse genstande omfatte en tekstilpose, som i grunden tjener som beskyttelsescover og renseklud på samme tid på grund af dets mikrofiber-natur.

Vi kan heller ikke bestemme farven eller typen af den case, som dine briller leveres i. Dette er udelukkende bestemt af producenten

Vi har i øjeblikket ikke mulighed for at fortælle dig, hvornår en vare er tilbage på lager.

Hurtig produktforsendelse er vigtig for os, og vi forsøger altid at holde de mest populære varer på lager for dig uanset hvad. Men hvis du ser en vare på vores hjemmeside, som er tilgængelig, men ikke på lager, vil vi selvfølgelig forsøge at sikre den hurtigste levering muligt. I dette tilfælde beregnes den forventede leveringstid altid på produktsiden lige ved siden af produktbilledet

Vi vil aldrig sende dig briller, der ikke passer ordentligt, så vi har vores hurtige størrelsesguide tilgængelige på alle produktsider. Bare klik på fanen 'Størrelser' under billedet og prøv vores størrelse-trick med et kreditkort. Som vi altid nævner, er for størstedelen af mennesker M den rigtige størrelse. Det er sandsynligvis også den rigtige størrelse for dig.

Der er også andre måder at sikre, at du vælger den rigtige størrelse:
• Ved at kontrollere størrelsen på dit nuværende stel
• Måling af dit nuværende stel selv
• Brug af vores kreditkorttrick
• Prøv vores Magic mirror

Vil du vide mere? Klik her. §

At kende et par grundregler, når du skal vælge det rigtige briller gør det både spændende og ubesværet.

Vi tilbyder forskellige søgefiltre for at forbedre udvælgelsen, men den vigtigste faktor er, at kende formen af dit ansigt:

Runde ansigter er som regel lige så brede, som de er høje med en afrundet kæbelinje og afrundede kindben. Kinderne er fulde og bredere end panden. Vi anbefaler rektangulære stel, ideelt med stærke linjer, for synligt at få dine kindben til at synes blødere. Halvfeltstel er et godt valg til visuelt at gøre dit ansigt større.

Kvadrate ansigter har kindben, pande og kæbe af samme bredde. Du bør prøve runde stel, ovale stel eller katteøje stel, der blødgør kæben. Hvis du leder efter et rektangulært stel, så sørg for at det har afrundede kanter.
Hvis dit ansigt er længere end det er bredt (du har lang pande, høje kindben og afrundet kæbelinje), bør du prøve stel med maksimal glasdækning. Oversize rammer er et godt valg for dig. Dette vil give illusionen af ​​ekstra ansigtsbredde og vil bidrage til at bryde op i ansigtets længde.

Hjerteformede ansigter, også kendt som trekantede facetter, er præget af en bred pande og lille hage. Dit valg bør være kvadratiske stel eller rektangulære stel for at afbalancere dine ansigtstræk. Runde og ovale stel passer også til denne type ansigt.

Ovale ansigter har kindben en smule bredere end panden og hagen, der minder om et ægs form. Ovale ansigter anses for at være den perfekte form og burde være i stand til at bære de fleste stel. Du er fri til at eksperimentere med forskellige former. Vigtig faktor er størrelsen

Der er flere grundlæggende vilkår, du vil kunne læse på vores hjemmeside, når du bestiller styrkeglas. Her er en kort beskrivelse af dem alle nedenfor:

Sfære (SPH) står for kraft i dioptrien. Sfære angiver, hvor stor forstørrelsesstyrke dine glas skal give for at rette op på dit syn.

Cylinder (CYL) er den mængde objektivstyrke, der er nødvendig for at korrigere din astigmatisme. Astigmatisme er en tilstand, hvor dit hornhinde er uregelmæssigt formet og forårsager sløret syn. Hvis der ikke er angivet nogen cylindereffekt i din brillerecept, har du ingen astigmatisme, og du bør lade disse bokse være tomme, når du bestiller.

Akse angiver graden og retningen af ​​din astigmatisme. Hvis der ikke er angivet nogen cylindereffekt i din brillerecept, har du ingen astigmatisme, og du bør lade disse bokse være tomme, når du bestiller.

Pupil distance (PD) er afstanden mellem pupillernes centrum, vist i millimeter. Pupil Distancen bruges til at justere linserne over centrum af dine pupiller for perfekt klarhed. Har du problemer med at finde din PD-værdi på din brilleopsætning? Brug vores PD linjal.


Hvis noget ikke er klart for dig, bedes du kontakte vores kundeserviceteam ved hjælp af en af ​​nedenstående kontaktmuligheder, så vender vi tilbage til dig hurtigst muligt

Ja. på eyerim tilbyder vi vores egen 2 års garantiperiode for alle produkter.

Hver producent definerer garantien på forskellige måder. Nogle mærker er kun dækket i 6 måneder, mens andre i op til 24. Der er tusindvis af forskellige betingelser, definitioner og geografiske begrænsninger. I eyerim tilbyder vi vores egen 2 års garantiperiode.

Garantien dækker alle produktionsfejl * uden undtagelse. Garantien dækker ikke skader på stel eller glas forårsaget af almindelig daglig slitage (fx ridser) og skade som følge af produktmisbrug eller uheld.

* Fabriksfejl er mangler som følge af fremstillingsprocessen og manglende overensstemmelse med producentens standarder for det pågældende produkt (defekte hængsler, misfarvning osv.). Produktionsfejl omfatter ikke konstruktionsfejl, som kan henføres til produktdesignet frem for fremstillingsprocessen

Da vi er en eksklusiv onlineforhandler og officiel forhandler af alle mærker på www.eyerim.dk, sælger vi direkte til private - vi tilbyder derfor ikke engros

Alle solbriller, briller med styrke eller skibriller, hvis originale emballage indeholder reservedele, leveres til dig med alt annonceret tilbehør.

På eyerim sælger vi dog ikke reservedele, såsom templer, linser eller næsepuder som et særskilt produkt

Dette varierer afhængigt af din betalingsmetode.

Hvis den betalingsmetode du valgte i din check out, inkluderer enhver form for forudbetalingsmetode (kreditkort / betalingskort), Starter garantiperioden, når du placerer din ordre

Ja absolut. Takket være vores 30-dages returpolitik, handler du uden risiko.

Hvis det produkt, du bestilte, ikke opfylder dine forventninger eller ikke passer til dit ansigt, kan du sende det tilbage til os inden for 30 dage efter modtagelsen.

For at se vores guide til retur, klik her

Ligesom alt på eyerim er returnering meget let og enkelt. Alt du skal gøre er at omhyggeligt pakke din vare, helst i den samme emballage, du har modtaget den, og send det hele tilbage til vores adresse i Denmark.

For at se vores fulde trinvise vejledning, klik her

Hvis du ønsker at returnere en defekt eller forkert vare, skal du klikke her, så vi kan finde en løsning for dig. Hvis du har brug for en ny returseddel, skal du klikke her.

Ønsker du at returnere noget? Intet problem!
• Du kan returnere en vare til refusion inden 30 dage efter modtagelsen af ​​din oprindelige ordre.
• Hvis du vil have en anden størrelse eller farve, skal du returnere din uønskede vare og placere en ny ordre.
• Der er ingen grund til at fortælle os, at du sender noget tilbage, udfyld blot retursedlen og vedlæg den din pakke, som du sender tilbage.
• Vi refunderer den pris, du har betalt for dit produkt, herunder nedsatte varer, til din oprindelige betalingsmetode.
• Vi kan ikke refundere omkostningerne ved dele, der er skræddersyet efter individuelle krav. For briller bestilt med styrkeglas, kan vi kun refundere omkostningerne ved stellet.
• Varerne er dit ansvar, indtil de når vores lager, så sørg for at de er pakket korrekt og ikke kan blive beskadiget undervejs!
• Genstanden skal returneres i den originale emballage, der indeholder varen og alt det tilbehør, du har modtaget, og alle ægthedsmærker og producentens forseglinger skal stadig være fastgjort.
• I det usandsynlige tilfælde, at en vare returneres til os i uhensigtsmæssig stand eller uden for 30-dages returpolitik, må vi muligvis sende den tilbage til dig.
• Vi er ikke ansvarlige for eventuelle varer, der returneres til os ved en fejltagelse. Hvis du vil have disse returneret til dig, kan vi anmode om, at du dækker leveringsomkostningerne.
• Afhængigt af mulighederne i dit land er du ansvarlig for omkostningerne ved returnering af varer.
• Emballage og leveringsmetode, du bruger, skal være sikkert. Vi accepterer ikke ansvar for produkter, der er beskadiget eller tabt på vej tilbage til os. Vær venlig at få bevis for forsendelse.

For at se vores returguide, klik her

Det er simpelt! Bare følg instruktionerne på sedlen, sørg for at du udfylder alt korrekt. Vi skal bruge disse detaljer til at behandle din retur. Når det hele er udfyldt, skal du lægge sedlen i din pakke med de varer, du sender tilbage.

Her er en lille hjælp til hvordan det skal gøres:
sådan

Vi kan ikke tilbyde et erstatningsprodukt på returnerede varer, og alle returnerede varer bliver automatisk annulleret og refunderet.

Hvis du ønsker at bestille en anden størrelse, farve eller en helt anden model, er alt du skal gøre at placere en ny ordre på vores hjemmeside

Du skal betale omkostningerne for at returnere produktet. Dine returomkostninger refunderes dog under visse omstændigheder, feks. hvis du modtager et forkert eller defekt produkt.

Desværre er vi heller ikke i stand til at refundere omkostningerne ved dele, der er skræddersyet efter individuelle krav. For receptpligtige briller bestilt med personlige receptpligtige glas, kan vi kun refundere prisen af stellet

Desværre er vi heller ikke i stand til at refundere omkostningerne ved dele, der er skræddersyet efter individuelle krav. For briller bestilt med personlige styrkeglas, kan vi kun refundere prisen af stellet.

Hvis du ønsker at beholde dine glas, sender vi din returnering til vores optiske lab for at fjerne dine receptglas professionelt og sende den tilbage til dig. Vi anbefaler dog stærkt, at du ikke genbruger disse glas med andre stel, da de er skræddersyet til det specifikke stel og kan skade dit syn, når de bruges sammen med forskellige stelformer og -størrelser

Når din retur er modtaget og inspiceret af os, sender vi dig en email med informationer. Det kan tage op til 10 arbejdsdage fra den dag du sender det, for at din vare er returneret til os.

Sørg for, at du får bevis på fragt fra dit postkontor og holder det sikkert, indtil din retur er blevet behandlet, så du kan følge rejsen og holde øje med den, indtil den når os.

Har du glemt at vedlægge din returseddel i din pakke? Bare rolig - vores returhold vil sandsynligvis identificere din ordre ved dit navn, så vi ved, at pakken er din.

Når din ordre er blevet behandlet og inspiceret af os, sender vi dig en e-mail for at fortælle dig, at alt er ok, og du kan afvente din refusion i de kommende dage

Vi er forpligtet til at indlede din refusion inden for 14 kalenderdage efter, at du fortrudt dit køb. Vi er imidlertid ikke forpligtet til at indlede din refusion, medmindre vi modtager dit retur eller bevis for forsendelse.

Når din tilbagebetaling er påbegyndt, tager det 2-5 hverdage at se pengene tilbage på din bankkonto. Dette kan imidlertid variere afhængigt af dit kreditkort, kontotype og din bankens politik

Vi er kede af, hvis det sker for dig. Vi gør vores bedste for at undgå en sådan situation, og vi ønsker at håndtere ethvert problem med et produkt med det samme .

.Så snart du opdager fejlen, bedes du kontakte vores kundeservice med:
• dit ordrenummer
• navn på produktet
• beskrivelse af problemet, samt billeder

Når vi har modtaget dit ødelagte eller forkerte produkt, refunderer vi fragten og sender dig et nyt produkt eller refunderer varen så hurtigt, vi kan

I øjeblikket er vi ikke i stand til at behandle personlige returneringer. Følg venligst vores returguide og send din returnering tilbage til os via standard post eller et fragtfirma efter eget valg.

Vi sender dig en e-mail, når vi behandler din pakke og inspicerer din returnering

For at vurdere, om fejlen er under garanti, bedes du sende os billeder og en beskrivelse af fejlen ved kontakt@eyerim.dk, og vi vil kontakte dig med yderligere instruktioner.

Når din vare ankommer til os, sender vi den til producenten for garantikontrol. Bemærk venligst, at denne proces kan tage op til 30 dage.

Hvis fejlen er dækket af garantien *, erstatter vi den med en fejlfrit vare og sender den gratis til dig. Hvis du ikke ønsker en udskiftning, eller produktet ikke længere er tilgængeligt, vil vi indlede din fulde refusion. Bemærk venligst, at det kan ske, at varen er ikke på lager lige nu, og det vil dermed tage længere tid, før vi sender dit erstatningsprodukt til dig.

*Garantien dækker alle produktionsfejl uden undtagelse. Garantien dækker ikke skader på stel eller glas forårsaget af almindelig daglig slitage (fx ridser) og skade som følge af produktmisbrug eller uheld

Kan du ikke finde din returseddel? Bare rolig, du kan udskrive en ny her.

Bare følg instruktionerne, sørg for at du udfylder alt korrekt. Vi skal bruge disse detaljer til at behandle din returnering. Når det hele er udfyldt, skal du lægge din returseddel i din pakke med de varer, du sender tilbage

Vi har alle de mest populære varer direkte på lager for at sikre, at de altid kan sendes til dig. Disse produkter er let genkendelige på hjemmesiden - de er mærket med "på lager" -stemplet og vi sender dem inden for 24 timer.

Resten er tilgængelig, men ikke på lager, og vi sender dem normalt inden for 11 arbejdsdage. Anslået leveringstid for hvert produkt nævnes på den tilsvarende produktside.

Ja selvfølgelig! Vi har internationale leveringspartnere i hele Europa, og din ordre bliver altid sendt til dig ved hjælp af en sporbar service.

Når din ordre er afsendt fra vores lager, vil du modtage en forsendelsesbekræftelses-email sammen med en sporingskode, som du kan bruge til at holde øje med din pakke. Du skal blot klikke på dit sporingslink på denne email for at se de opdaterede sporingsoplysninger

Hvis du logger ind på din konto, og status for din ordre vises som "i behandling", betyder det, at vi har travlt med at få din ordre til at være klar til at blive sendt ud.

Hvis du bestiller en vare, der ikke er på vores lager i øjeblikket, kan denne status blive vist på din ordre i længere tid end normalt. Din forventede leveringstid er på din ordrebekræftelses email, og den vises i arbejdsdage (weekender, helligdage ekskl.)

Når din ordre er afsendt fra vores lager, vil du modtage en forsendelsesbekræftelses-email sammen med en sporingskode, som du kan bruge til at holde øje med din pakke. Du skal blot klikke på dit sporingslink på denne email for at se de opdaterede sporingsoplysninger

Med nogle leveringsservices kan det tage 1 - 4 dage til at spore oplysninger, der skal aktiveres.

Hvis dine sporingsoplysninger ikke er blevet opdateret inden for denne periode, eller hvis din pakke sidder fast, skal du kontakte vores kundeserviceteam, så vi kan hjælpe dig

Ja. eyerim tilbyder gratis levering lige til døren på alle produkter.

Du skal dog være opmærksom på, at du selv skal betale for at returnere produktet

For øjeblikket er vi ikke i stand til at behandle internationale ordrer, og vi leverer kun inden for EU.

På grund af vores generelle vilkår er vi kun i stand til at ændre din leveringsadresse, medmindre din ordre endnu ikke er afsendt. Hvis du ønsker at opdatere din leveringsadresse eller kontaktoplysninger på dette tidspunkt, bedes du kontakte vores kundeserviceteam og fortælle din nye leveringsadresse.

Hvis din ordre allerede er afsendt, kan vi ikke længere garantere nogen ændringer, og vi anbefaler dig, at komme i kontakt med det fragtfirma, som leverer din pakke til dig i dit land og bede dem omdirigere din pakke til den ønskede adresse.

De fleste leverer inden for normal åbningstid og kan kræve en underskrift ved modtagelse, så vi foreslår, at din ordre bliver leveret til en adresse, hvor nogen vil være til rådighed for at modtage den.

Det er ikke muligt at give en præcis tid og dato for, hvornår din ordre vil blive leveret til dig. Du er informeret om den forventede leveringstid for din ordre ved kassen og i din ordrebekræftelses-email.

Men hvis du har brug for at udsætte forsendelsen af en eller anden grund, og din ordre endnu ikke er afsendt, bedes du kontakte vores kundeserviceteam og fortælle den dato, hvor du ønsker, at din pakke vil blive sendt til dig.

Når din ordre er afsendt fra vores lager, vil du modtage en forsendelsesbekræftelses email sammen med en sporingskode, som du kan bruge til at holde øje med din pakke. Du skal blot klikke på dit sporingslink på denne email for at se de opdaterede sporingsoplysninger

Vi kan levere til både din hjemmeadresse eller dit arbejdssted. De fleste leveringsselskaber leverer inden for normal arbejdstid og kan kræve en underskrift ved modtagelse, så vi foreslår, at din ordre leveres til en adresse, hvor nogen kan modtage den

De fleste fragtfirmaer ringer til dig eller efterlader en SMS med forventet ankomsttidspunkt. Hvis du ikke er der, når din pakke ankommer, kan du som regel ændre leveringsdato og tid eller afhente din pakke i nærmeste pakkeshop.

Hvis du ikke afhenter din pakke inden for den påkrævede tid, bliver den automatisk sendt tilbage til vores lager. Når den kommer til os, vil vi kontakte dig og gensende din ordre, hvis du stadig er interesseret i den.

Bemærk venligst, at vi kun kan gensende din pakke én gang, og din ordre annulleres automatisk efter det andet mislykkede forsendelsesforsøg

Hvis du beslutter dig for at tilmelde dig vores nyhedsbrev, er der ingen risiko for, at du går glip af nyheder eller vores seneste aftale.

Den nemmeste måde at tilmelde sig på er, at gå til bunden af vores "hjemmeside", udfylde din e-mail-adresse, og dét er dét - du har officielt abonneret vores nyhedsbrev. Desuden får du en velkomstrabat

Hvis du kommer til vores login-side, og du modtager en besked, der siger, at din email adresse / adgangskode er ugyldig, skal du følge nedenstående trin:

• Sørg for, at din konto er blevet oprettet succesfuldt, da du forsøgte at registrere for første gang - du skulle have modtaget en 'Velkommen til eyerim' e-mail fra os. Hvis du ikke har modtaget denne email, kan det betyde, at du har stavet din email adresse forkert under registreringen, og din konto er ikke blevet oprettet korrekt.
• Bemærk, at du ikke opretter en konto, når du tilmelder dig vores nyhedsbrev, og at det kræver en separat registrering.
• Dobbeltjek om du bruger den samme email adresse og adgangskode, du har registreret dig med.
• Hvis du ikke kan huske dit kodeord, klik på 'Glemt dit kodeord?' link på login siden. Indtast venligst din email adresse, og vi sender dig en e-mail med et link, der giver dig mulighed for at nulstille din adgangskode og oprette en ny til din konto.
• Hvis du stadig ikke kan logge ind, skal du kontakte vores kundeserviceteam og give så mange detaljer som muligt om problemet, herunder skærmbillede af en fejlmeddelelse, du får, og hvad du har gjort indtil videre for at forsøge at løse det

Nej, det gør du ikke.

Du modtager altid ordreopdateringer fra os via e-mail. Men hvis du registrerer dig, bliver dine næste køb hurtigere og lettere. Du kan ændre og redigere dine adresser når som helst, kontrollere dine tidligere ordrer, opdater dine kontooplysninger og spare tid under check-out hver gang du kommer tilbage.

Bemærk venligst, at eventuelle ændringer i dine kontooplysninger ikke afspejler din nuværende ordre, feks. Hvis du opdaterer din leveringsadresse, gælder den kun for din næste bestilling.

Hvis du ikke længere ønsker at abonnere på vores nyhedsbreve, kan du afmelde dig ved blot at klikke på linket "Afmeld" i et af vores nyhedsbreve, du har modtaget for nylig.

Hvis du skifter mening senere og vil abonnere igen, kan du abonnere på samme måde som du gjorde for første gang. Du modtager dog ikke en anden velkomstrabatkode

Hvis du har glemt dit kodeord, er det virkelig nemt at komme tilbage til din konto.

Gå over til vores log in side ved at klikke her eller det kan findes i højre hjørne af skærmen. Klik på 'Glemt dit kodeord?' link og indtast din email adresse. Derefter modtager du en email med et link for at nulstille dit kodeord

Vi beklager, hvis du har problemer med betaling under check-out.

Sørg altid for, at alle oplysninger, der kræves i betaling, er korrekte, f.eks. kortnummer, navn, email adresse osv. Hvis du stadig har problemer med en bestemt betalingsmetode, er det den nemmeste måde at afslutte dit køb ved at skifte til en anden fra listen, hvis det er muligt.

Hvis du stadig ikke kan betale, skal du kontakte vores kundeserviceteam og give så mange detaljer som muligt om problemet, herunder skærmbilleder af en fejlmeddelelse, du får, og hvad du har gjort indtil videre

Hvis du ikke kan finde din ordrebekræftelse i din indbakke, skal du følge nedenstående trin:

• Sørg for at kontrollere postkassen Spam eller Kampagner i din indbakke
• Kontrollér, om du har foretaget din bestilling korrekt (succesfuld betaling)

Hvis du stadig ikke kan finde din ordrebekræftelse, er der risiko for, at du har stavet din email adresse forkert, eller din betaling ikke blev behandlet korrekt. Kontakt venligst vores kundeserviceteam, og beskrive dit problem bedst muligt, og vi vil forsøge at finde en løsning for dig

Anslået leveringstid for eyerim collection briller er fra 10 til 17 arbejdsdage.

Glasset produceres lige efter, at du er færdig med din ordre på eyerim hjemmeside. Når dine GLAS er færdige og monteret i dine valgte stel, vil brillerne være på vej til dig.

Når du har bestilt eyerim collection briller med styrke fra vores hjemmeside, vil du modtage en pakke, der indeholder en robust beskyttelsesetui i sort farve med en sort renseklud og de briller, som du har valgt.

Ja absolut. Takket være vores 30-dages returpolitik er shopping på eyerim risikofri.

Hvis det produkt, du bestilte, ikke lever op til dine forventninger eller ikke passer til dit ansigt, kan du sende det tilbage til os inden for 30 dage efter at have modtaget det.

Klik her for at se vores Retur Guide.

Hvis du beslutter at returnere eyerim collection brillerne, refunderer vi dig med den fulde pris. Selv hvis glassene blev skræddersyet til dig, og / eller nogle ekstra filtre blev føjet til glasset (Blålysbeskyttelse, fotokromatiske glas osv.), refunderer vi dig den fulde pris, du betalte. Simpelthen risikofri shopping!

BEMÆRK: Refusion af den fulde pris henviser kun til eyerim collection briller med styrke. I tilfælde af at du vælger andre designer-briller med styrkeglas, refunderer vi dig kun for det stel, du returnerede, da glasset er skræddersyet til dine individuelle behov

Du kan bruge en af nedenstående betalingstyper til at betale for dine eyerim collection receptbriller:

• Kreditkort

Online-betalinger med eyerim er lynhurtige, og vi tager din sikkerhed meget alvorligt, derfor er dine oplysninger sikre hos os. Alle transaktioner behandles gennem en krypteret betalings gateway, og vi bruger brancheførende sikkerheds- og svindelforebyggelsessystemer.

Vi lægger en faktura til hver eyerim ordre, og en eyerim collection ordre er ikke anderledes. Du kan finde din faktura i din bekræftelses e-mail, når din ordre sendes

Hvert glas er lavet af Hard Multi Xtra-teknologi, der er fyldt med avancerede linsefunktioner. Glaset er:

• modstandsdygtig mod ridser
• ildfast
• støvtæt
• antirefleks
• indeholder UV-filter

Alle disse teknologier er inkluderet i prisen på eyerim collection briller.

Hvis alle disse teknologier ikke er nok, kan du tilføje andre opgraderinger: bbeskyttelse af blå lys, fotokromatisk (selvfarvende) glas, briller med solbrillefarvet tone eller glas med solbrillefarvet farve sammen med polariseringsteknologi. Husk, at disse ekstra opgraderinger ikke er inkluderet i prisen på eyerim collection briller.

Nej, det er ikke muligt. Alle produkter fra eyerim collection er kun lavet i en universal størrelse. En sådan størrelse passer normalt perfekt til de fleste mennesker

Andre brilleforhandlere gennemgår en ret lang proces med producenter, distributører og andre detailhandlere, indtil receptbrillerne når dig. En sådan proces koster derfor naturligvis mere: med alle distributionsgebyrer, huslejer, salg og forsendelsesomkostninger.

Vi har fjernet mellemmændene, og det er sådan, du kan få brillermed styrke, ligesom i andre detailforretninger, til en meget lavere pris.

eyerim collection briller er lavet af 4 forskellige materialer: acetat, metal, plast, titan

Acetat er lavet af bæredygtige materialer. Det er let, men robust, mere holdbart end klassisk plastmateriale.
Metal er et robust, holdbart og formbart, også korrosionsbestandigt materiale.
Plastmateriale hører til den overkommelige og lette materialefamilie, der fås i forskellige farver.
Titanium er et ekstra holdbart materiale. Stel lavet af titan er fleksible, men efter bøjning vender de tilbage til den originale form

Step 1 Indpak forsigtigt din vare, helst i samme emballage, som du har modtaget den.
Bemærk venligst, at alle returnerede varer skal sendes i deres oprindelige tilstand som inkluderer alt originalt tilbehør, f.eks. renseklud, hardcase, ægthedscertifikat mv.
Step 2 Udfyld en returnota, og vedlæg den i din pakke.
Det er meget vigtigt at vedlægge denne formular med din vare (r) i din pakke, så vi kan behandle din returnering, så snart den kommer til vores lager.
Do you need a new return note? Hent det her
Step 3 Når din forsendelse er pakket, skal du bare aflevere den hos dit lokale postkontor eller kurerfirma og sende det tilbage til os på vores adresse i:

eyerim s.r.o
Michalská 389/20
811 03 Bratislava
Slovakia

Vi anbefaler, at du bruger PostNord Track & Trace til returforsendelsen. Når du har modtaget tracking nummeret, skal du sende den til kontakt@eyerim.dk
BEMÆRK: Alle pakker, der sendes via kurerfirmaer uden sporingsoplysninger, sendes tilbage til afsenderen.


*Emballage og leveringsmetode du bruger skal være sikker. Vi accepterer ikke produkter, der er beskadiget eller tabt på vej tilbage til os på grund af dårlig emballage eller leveringsmetode.
Step 4 Giv det lidt tid.
Det kan tage op til 10 arbejdsdage fra den dag du sender din returnering, for at blive leveret og behandlet i vores lager.

Step 5 Så snart vi har modtaget din returnering og tjekket den i vores lager, vil vi skrive dig en email for at informere dig.
Herefter vil din fulde refusion blive påbegyndt.
Bemærk, at det tager 2 til 5 hverdage, før pengene er synlige tilbage på din bankkonto, afhængigt af din betalingsmetode, kontotype eller din banks politik.

Ja absolut. Takket være vores 30-dages returpolitik, handler du uden risiko.

Hvis det produkt, du bestilte, ikke opfylder dine forventninger eller ikke passer til dit ansigt, kan du sende det tilbage til os inden for 30 dage efter modtagelsen.

For at se vores guide til retur, klik her

Ligesom alt på eyerim er returnering meget let og enkelt. Alt du skal gøre er at omhyggeligt pakke din vare, helst i den samme emballage, du har modtaget den, og send det hele tilbage til vores adresse i Denmark.

For at se vores fulde trinvise vejledning, klik her

Hvis du ønsker at returnere en defekt eller forkert vare, skal du klikke her, så vi kan finde en løsning for dig. Hvis du har brug for en ny returseddel, skal du klikke her.

Ønsker du at returnere noget? Intet problem!
• Du kan returnere en vare til refusion inden 30 dage efter modtagelsen af ​​din oprindelige ordre.
• Hvis du vil have en anden størrelse eller farve, skal du returnere din uønskede vare og placere en ny ordre.
• Der er ingen grund til at fortælle os, at du sender noget tilbage, udfyld blot retursedlen og vedlæg den din pakke, som du sender tilbage.
• Vi refunderer den pris, du har betalt for dit produkt, herunder nedsatte varer, til din oprindelige betalingsmetode.
• Vi kan ikke refundere omkostningerne ved dele, der er skræddersyet efter individuelle krav. For briller bestilt med styrkeglas, kan vi kun refundere omkostningerne ved stellet.
• Varerne er dit ansvar, indtil de når vores lager, så sørg for at de er pakket korrekt og ikke kan blive beskadiget undervejs!
• Genstanden skal returneres i den originale emballage, der indeholder varen og alt det tilbehør, du har modtaget, og alle ægthedsmærker og producentens forseglinger skal stadig være fastgjort.
• I det usandsynlige tilfælde, at en vare returneres til os i uhensigtsmæssig stand eller uden for 30-dages returpolitik, må vi muligvis sende den tilbage til dig.
• Vi er ikke ansvarlige for eventuelle varer, der returneres til os ved en fejltagelse. Hvis du vil have disse returneret til dig, kan vi anmode om, at du dækker leveringsomkostningerne.
• Afhængigt af mulighederne i dit land er du ansvarlig for omkostningerne ved returnering af varer.
• Emballage og leveringsmetode, du bruger, skal være sikkert. Vi accepterer ikke ansvar for produkter, der er beskadiget eller tabt på vej tilbage til os. Vær venlig at få bevis for forsendelse.

For at se vores returguide, klik her

Det er simpelt! Bare følg instruktionerne på sedlen, sørg for at du udfylder alt korrekt. Vi skal bruge disse detaljer til at behandle din retur. Når det hele er udfyldt, skal du lægge sedlen i din pakke med de varer, du sender tilbage.

Her er en lille hjælp til hvordan det skal gøres:
sådan

Vi kan ikke tilbyde et erstatningsprodukt på returnerede varer, og alle returnerede varer bliver automatisk annulleret og refunderet.

Hvis du ønsker at bestille en anden størrelse, farve eller en helt anden model, er alt du skal gøre at placere en ny ordre på vores hjemmeside

Du skal betale omkostningerne for at returnere produktet. Dine returomkostninger refunderes dog under visse omstændigheder, feks. hvis du modtager et forkert eller defekt produkt.

Desværre er vi heller ikke i stand til at refundere omkostningerne ved dele, der er skræddersyet efter individuelle krav. For receptpligtige briller bestilt med personlige receptpligtige glas, kan vi kun refundere prisen af stellet

Desværre er vi heller ikke i stand til at refundere omkostningerne ved dele, der er skræddersyet efter individuelle krav. For briller bestilt med personlige styrkeglas, kan vi kun refundere prisen af stellet.

Hvis du ønsker at beholde dine glas, sender vi din returnering til vores optiske lab for at fjerne dine receptglas professionelt og sende den tilbage til dig. Vi anbefaler dog stærkt, at du ikke genbruger disse glas med andre stel, da de er skræddersyet til det specifikke stel og kan skade dit syn, når de bruges sammen med forskellige stelformer og -størrelser

Når din retur er modtaget og inspiceret af os, sender vi dig en email med informationer. Det kan tage op til 10 arbejdsdage fra den dag du sender det, for at din vare er returneret til os.

Sørg for, at du får bevis på fragt fra dit postkontor og holder det sikkert, indtil din retur er blevet behandlet, så du kan følge rejsen og holde øje med den, indtil den når os.

Har du glemt at vedlægge din returseddel i din pakke? Bare rolig - vores returhold vil sandsynligvis identificere din ordre ved dit navn, så vi ved, at pakken er din.

Når din ordre er blevet behandlet og inspiceret af os, sender vi dig en e-mail for at fortælle dig, at alt er ok, og du kan afvente din refusion i de kommende dage

Vi er forpligtet til at indlede din refusion inden for 14 kalenderdage efter, at du fortrudt dit køb. Vi er imidlertid ikke forpligtet til at indlede din refusion, medmindre vi modtager dit retur eller bevis for forsendelse.

Når din tilbagebetaling er påbegyndt, tager det 2-5 hverdage at se pengene tilbage på din bankkonto. Dette kan imidlertid variere afhængigt af dit kreditkort, kontotype og din bankens politik

Vi er kede af, hvis det sker for dig. Vi gør vores bedste for at undgå en sådan situation, og vi ønsker at håndtere ethvert problem med et produkt med det samme .

.Så snart du opdager fejlen, bedes du kontakte vores kundeservice med:
• dit ordrenummer
• navn på produktet
• beskrivelse af problemet, samt billeder

Når vi har modtaget dit ødelagte eller forkerte produkt, refunderer vi fragten og sender dig et nyt produkt eller refunderer varen så hurtigt, vi kan

I øjeblikket er vi ikke i stand til at behandle personlige returneringer. Følg venligst vores returguide og send din returnering tilbage til os via standard post eller et fragtfirma efter eget valg.

Vi sender dig en e-mail, når vi behandler din pakke og inspicerer din returnering

For at vurdere, om fejlen er under garanti, bedes du sende os billeder og en beskrivelse af fejlen ved kontakt@eyerim.dk, og vi vil kontakte dig med yderligere instruktioner.

Når din vare ankommer til os, sender vi den til producenten for garantikontrol. Bemærk venligst, at denne proces kan tage op til 30 dage.

Hvis fejlen er dækket af garantien *, erstatter vi den med en fejlfrit vare og sender den gratis til dig. Hvis du ikke ønsker en udskiftning, eller produktet ikke længere er tilgængeligt, vil vi indlede din fulde refusion. Bemærk venligst, at det kan ske, at varen er ikke på lager lige nu, og det vil dermed tage længere tid, før vi sender dit erstatningsprodukt til dig.

*Garantien dækker alle produktionsfejl uden undtagelse. Garantien dækker ikke skader på stel eller glas forårsaget af almindelig daglig slitage (fx ridser) og skade som følge af produktmisbrug eller uheld

Kan du ikke finde din returseddel? Bare rolig, du kan udskrive en ny her.

Bare følg instruktionerne, sørg for at du udfylder alt korrekt. Vi skal bruge disse detaljer til at behandle din returnering. Når det hele er udfyldt, skal du lægge din returseddel i din pakke med de varer, du sender tilbage

faq-answer-15-category-1-sub-4

KUNDESERVICE

Vores kundeservice er her for dig hver dag.
Vi læser alle meddelelser og svarer altid inden for 24 timer

Eyerim Logo Eyerim

returadresse

eyerim s.r.o
Michalská 389/20
811 03 Bratislava
Slovakia

Virksomhedens juridiske adresse:

eyerim s.r.o
Brezová 2055/22, Spišská Nová Ves, 052 01, Slovensko

COMPANY ID: 47 970006
VAT EU: DK12867360

Selskab registreret i Handelsregisteret vedtages af District Court Košice, sektion Sro, indsættes 36601 / V.

Ja. eyerim tilbyder gratis levering lige til døren på alle produkter.

Du skal dog være opmærksom på, at du selv skal betale for at returnere produktet

For øjeblikket er vi ikke i stand til at behandle internationale ordrer, og vi leverer kun inden for EU.

Modtag en velkomstrabat

Gå ikke glip af gode tilbud eller nye varer og tilmeld dig eyerim nyhedsbrevet!

Shopping på eyerim.com
Gratis fragt
Worry free returns
Authorized reseller
Prøv på virtuelt